När man trodde det inte kunde bli värre

Så blev det det.
Mer kan jag inte säga.
 
Imorgon har jag min första gympalektion sen körtelfebern slog till. Skall bli intressant eftersom min kondition är totalfuckad. Och på lördag skall vi ha överraskningsfest för Cattis hemma hos Tim. Skall be pappa att köpa en flaska vin åt mig, eller nått liknande. Det blir trevligt :)
Jag vill ha lite stadighet i min omgivning igen. Ge mig det.
Vet att allt kommer fixa sig när jag ser Emma igen. Men har inte hört från henne på över en vecka. Fin tajming.
21 Februari bör hon vara här. Tack fucking Gud för det.
 
Morfar är sur på mig för att jag går hos en psykolog (han vet inte att jag gått sammanlagt i typ 5 år och gjort det, all in all, han tror att jag nyss började) för han vet att det är mammas fel. Han tror också att det gör mig till ett potentiellt framtida psykfall. "Han är senil" som pappa sa. Irriterande att min nästa tid med psykologen inte är förrän 10de Februari. Men förhoppningsvis slår "lugnet efter stormen" till då. Men jag tvivlar på det.
 
Har precis skrivit klart min engelska CV och ett Letter Of Application till en bar i Covent Garden, London för Engelska C-kursen. Känns bra och effektivt. Bör gå och lägga mig inom kort. Min kropp orkar inget längre. Så fuckat, alltihop.

The View håller mig från att dö. Hjälper mig att hantera allt som händer. Thank you.


Kate Nash "Poem for Laura" from 99Matters.
Kate Nash är cool <3

- Caroline

Kommentarer
Postat av: carla

the view är bäst. <3

hoppas allt blir bättre snart. :*

om några månader så åker vi. :')

Postat av: Salle

Aw. Huggles Well, festen blev bra iaf.

2009-02-01 @ 13:42:16
URL: http://mircal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback