Aly & AJ

Söta systrar som sjunger bra. Tyvärr är detta den enda låten jag gillar med dom, men den är mysig :D Ja, ena bruden är med i Phil Of The Future på Nickelodeon^^
Idag har jag online-checkat in för min Londonresa och jag känner peppen!
Imorgon måste jag dra till stan och hämta ut piller samt köpa klääääder. Eeep. Jag lääängtar så!
Måste dock skriva Engelska-uppsats på två sidor om generalisation/racism och länka det till Heart Of Darkness-boken. Isch. Inte pepp på det direkt.




Aly & AJ - Rush

- Caroline

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den enda av aly & ajs' låtar som faller mig i smaken är potential breakup song. Rätt så bra.. you should look it up:P

du ska fota i london, right? (...om jag inte har fått allt om bakfoten) Fan vad jag också skulle vilja göra det.

Postat av: 78Violet former Aly & A.J. fan

Gud, vad kul med en, till Svensk, Aly & A.J. fan.

Jag har alla skivor, dvd:n, och de två tv spelen, så...

De byter namn nu, till 78Violet samtidigt, som deras skivsläpp i höst.

Favoritlåtarna är, Rush, Potential breakup song, Greatest time of year, Sticks and stones, samt Chemicals react.

2009-08-22 @ 15:16:30
URL: http://loading.se/blogg.php?user_id=2688

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback