Dagens Tidsfördriv

Viking lämnade huset imorse för att åka till Falun och besöka morfar tillsammans med mamma. Dom stannar fram tills på fredag, så jag har alltså Vikingfritt hus tills dess :)
Jag är idag extreeeemt bitter över att Jessica, Frida och Stina som nu är i London inatt var på ett litet Pete Doherty-gig i en 15 kvadratmeterslägenhet. Fast dom har filmat och tagit kort, så de e ju kul. Men just nu hatar jag dom lite. Förstå mig, detta är dröm-giget med Pete som jag missat. Jag borde varit där for fucks sake.Gudarna vet hur mycket jag älskar Peter. Har till och med vart utanför hans lägenhet one day in the past...
Annars har jag spenderat morgonen med att se på Black Books och The Young Ones. Underbara tv-serier <3
Jag har gitarrlektion kl 3, vilket jag har lite ångest över eftersom ja knappt plockat upp gitarren på två veckor. Min ursäkt: jag har varit sjuuk!
Sen kanske jag tar första bästa buss till Göteborg för att shoppa kläder och lämna in CV på various places. Måste få jobb. Måste ta mig till London snart igen!
Well well, ska försöka ringa pappa nu...

- Caroline

Kommentarer
Postat av: sofia

Hade de seriöst varit i en lägenhet med pete?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback