Uttråkad

Jag är i skolan och har just nu i teori håltimma. Men usch, jag har verkligen ingenting att göra. Utan att typ plugga spanska inför eftermiddagens skriftliga nationella prov i spanska. Och orka det liksom. Jag har haft betygsnack i Ljudmedier och guess what? Jag ligger på ett starkt G, orka att jag ligger där. Men min lärare Marie sa att det var en bra sak att jag ligger på G så... Jag har lutat upp emot VG på andra saker inom ämnet, förstår ni. Men ännu en gång har jag inte försökt nog, typ. Aja. Positivt tänkande: Inte ett IG i alla fall.

Förut kom Rebecca förbi på besök till skolan lite kvickt, men bland annat hennes vän Lisa som jag träffat förr... I alla fall är jag i skolan nu och är uttråkad. Klasstidningens gruppbild är en sååå smickrande bild av mig. Inte. Fast alla ser ganska fuckade ut, dock. Men tyvärr är jag i mitten, så det suger.

I alla fall. Ingen gitarrlektion idag. Jag fick ett sms av mannen Manuel innan och han meddelade mig att dagens lektion tydligen var inställd. Heh, inställd psykolog-tid igår och inställd gitarrlektion idag. Jag känner mitt flow. Man kan ju tro att jag skrämt upp min psykolog och gitarrlärare så mycket att dem inte vill se mig igen. Hehe. Men så elak är jag inte, neeej då...

Vad mer kan jag säga? Jag gillar den nya låten med The Vines, som heter
He's A Rocker, dom spelade den på MTV Awards (som jag tror var i Sydney) i typ April i år... Och Craig Nicholls (observera bilderna nedanför) är snygg igen, yays^^

   
image337  image338


- Caroline

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

Hej! Jag länkar till 7 personer, i 7 dagar.

Vill du vara en av dom så skriver du att du röstar på min blogg, QUEENIEQUEENIE, i en kommentar i denna blogg: http://www.metrobloggen.se/karsten, IMORGON, ONSDAG (i rätt inlägg - där man ska rösta) .. jag väljer slumpmässigt 7 personer jag länkar till; när tävligen är slut i övermorgon..

Skriv till mig när du har röstat så jag vet. (MAN RÖSTAR IMORGON)
Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback