Tiden bara går

Idag blev det middag hos mamma, inte alltför party direkt. Hon började fråga ut mig om London-resan och jag bara längtade tillbaka mer och mer. Sen klagade jag om min skola och plugg och jobb/sommarjobb och blev irriterad. Inte direkt kul. Orka det, liksom.

På vägen hem köpte vi mat på Burger King och sen var det middag framför TVn. Ikväll bänkar jag mig framför TVn, redan om 25 minuter för att se på Parlamentet^^ Ser fram emot det. Såg på One Tree Hill förut. Omg, stackars Peyton (jag tror inte att jag sett denna delen förut). Hemskt slut var det!


Om jag inte skrivit det innan så pratade jag igår med min danska vän Louisa på Skype i 1,5 timmar. Det var kul! Viking den jäveln lyssnade av konversationen lite (men som lillebror är det väl inte mer än hans plikt, right?). Vi snacka om väldigt random grejer, typ Bright Eyes, Ryal, Fee, dagens händelser osv. =P

Det känns sjukt att det var ungefär exakt 7 dagar sen jag var i Bethnal Green, London och hängde med Carl Barât, The View, The Hugs och NME-fotografen Roger Sargent. Tiden går så sjukt fort. Eller så kan det vart för att jag supit bort tre dagar av denna veckan, hehe.

image325
Mig på valborg^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback