Song for her

Idag var jag och Malin i skolan och kirrade vår statistikuppgift till Matten. Sen drog Malin till jobbet och jag spendera ca 2-3 timmar på gymmet. Chill dill. Sen spenderade jag kvällen med att se på Greys Anatomy.

Imorgon har jag planerat att:

10.00 - Ringa Stina och se ifall hon är i GBG eller ej
14.20 - Vara i stan och ringa Frida
17.30 - Möte med Vogg

Samt inte gå på friluftsdagen i skolan eftersom:
1. Jag tror jag kanske har lite feber
2. Jag har ingen ork för friluftsdagar nånsin
3. Jag drar hellre till gymmet
4. Fler skall inte gå.

Citat från Hemsöborna av Strindberg:

"Med tusentals tysta lyckönskningar till helvetet åt den falske spelmannen måste segraren slita sig ur kärlekens armar och lämna det halvvunna bytet åt den svagare, som endast hade ett öde att tacka för din älskogslycka"

....boring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback