Ondskefulla situationer

Idag har mycket saker hänt. Jag var i skolan, fick höra att min mattelärare verkar vilja ha in mig på sommarskola eftersom jag är lite 'screwed' när det gäller Matte B, verkar det som. Det sög. Mattens tillstånd gör mig depp. =(
Efter det drog jag till psykologen och snackade med henne i cirka 20 minuter och sen bar det iväg till gymmet för mig, där jag i fiket träffade mamma och vi drog in på Gympa Medel. Jag såg en brud ur min klass, en ur min paralellklass i min gamla skola och ingen mindre än Amandas pappa. Alla på samma gympapass som mig och min mor. Där ser man, party liksom^^
Sen nu på kvällen har jag gått ut på en promenix med Solberg och Amanda, och vi träffade på PJ och Gustav ett tag. Sen tog jag och Amanda en trevlig promenad till =)
Igår fick jag höra att jag är otroligt lik Annie (hon har ett väldigt fint förnamn i alla fall) Hardy, sångaren i bandet Giant Drag av en kompis. Kul att höra, eftersom bruden var söt, det måste jag erkänna! Och hon liknar lite Michelle Trachtenberg (från Gossip Girl och Eurotrip).

image343
Annie Hardy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback