Nationellt prov i matte

Jag ryser vid tanken. Seriöst. Jag hatar Nationella prov. Speciellt matte. Och detta som jag har framför mig om två dagar bestämmer om jag får godkänt eller ej i betyg i hela kursen Matte B. Sommarskola eller inte. Usch. Må gud vara med mig. Eller nått sånt. Jag behöver all hjälp jag kan få. I vanliga fall brukar min skalle bli totalblank och jag får hjärnsläpp precis när ett sådant prov börjar. Det är hemskt och jag blir alltid så himla nervös innan.
Dessutom skall jag till något möte imorgon med Viking eftersom våra föräldrar har en viss vårdnadstvist om oss barn. Usch, mer att tänka på. Orka. Orka prov. Orka detta. Orka nått. Jag vill bara skita i allt och sova.
Dessutom har jag fått veta att en väns mor har fått cancer. Så jävla hemskt. Jag vet inte hur jag skall trösta henne, ber bara till gud att hennes mamma botas.

image328

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback