Gårdagens partydag

Så igår drog vi ut på stan igen. Blev aldrig att Frida drog in till stan, det var nog bra det, trots att jag inte sett henne på typ 1 år. I alla fall drog vi först till The Flying Scotsman (där de inte var värt, så vi vände 180 grader i dörren, basically). Sen drog vi till Sense och drack lite, hade kul. Malin blev liiiiite full. Eller rättare sagt, jag tror att alla blev liiiiite fulla. Det var kul att Jennika kom också eftersom jag festade med henne dagen innan med, fast då var vi ju på Sticky Fingers. Sen drog vi ut på stan ett tag, kom fram till att det inte var party att dra hem till nån random hemmafest och stack hem. Eller i alla fall jag, Salle, Jennika och Malin stack hem. Och jag träffade Giia och Joakim inne på McDonalds (för det är där alla hänger vid midnatt, tydligen =P).

I alla fall, idag skall jag kanske hem till Tim med Salle och Jokke på typ liten hemmafest eller nått. Det blir nog kul i alla fall. Sen skall jag och Jennika ta tåget till Alingsås och ha filmkväll med Jessica och Frida. Det blir kul! =)

Skall nog inte till mamma imon i alla fall. Braaaaa. =)
Måste plugga matte inför nationella proven. Kasst!

- Caroline

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

då behöver du inte säga de (= vet inte om du tycker de så kul själv att få negativa kommentarer, nej sånt tycker jag man behåller innom sig. Eller jag vet inte om du tycker om att såra andra, de hoppas jag inte! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback