Bulimi och Sverige Pussas och Kramas

Greys Anatomy idag säger jag bara. Usch! Utfallande inälvor och tarmar, hjärntumorer, massa blod. Jag låg i sängen med Bernard och klappade honom medan jag såg på det. Han sov och jag skrev "Ewwww!" massor.
Nu ser jag på Sverige Pussas och Kramas (hoppas Björn Gustavsson och Johan Glans är med mycket idag!) och tänkte försöka plugga lite med psykologiarbetet.
Jag är trött, men orkar inte gå och lägga mig. Jag har ju ändå sovit 11 timmar igår kväll, jag borde vara supervaken, liksom! Jag har börjat spela "I Will Survive" (av Gloria Gaynor) på gitarrlektionerna nu, hehe. Pepp!
Jag har färgat håret nu. Så mitt hår ser ut som på bilden nedanför nu, typ^^
Just det! Har fått 7400 kr i försäkringspengar nu på det som blev stulet i London^^ Ska nog få en Canon EOS 450D nu.. Saknar att ha systemkamera!

image347

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback