Blake, festival & modeller

image359
Ge mig Blake Lively's klänning. Den är sjukt söt.

image360
Jag diggar bilden. Den är så blond, så (i Tyra Banks ord:) FIERCE. Plus att Lily Donaldson och Gemma Ward nog är mina favoritmodeller.

image361
Årets Hultsfredsbiljett är äntligen totalt kirrad samt tågresan dit och hem. Känns skönt. Idag kom dessutom schemat för festivaldagarna upp. Och vet nu vad? Jag kommer få kuta runt massvis på torsdagen för att hinna se band som Babyshambles, Simple Plan, Adam Tensta, Serj Tankian, Paramore, Jimmy Eat World, Rage Against the Machine och Familjen. Men totalt värt kommer det vara. Hej jag kommer inte hinna äta alls under torsdagen.  Och fan vad död jag kommer vara fram emot kl 3 på kvällen. Lol.

Kommentarer
Postat av: elin

hej tänkte bara fråga är det du som gjort din header? vill ha en snygg men har inte kunskaper nog att göra en, kanske du kunde hjälpa mig hehe (A)

2008-05-28 @ 12:32:39
Postat av: linda

jag är typ deprimerad för att jag missar hultan och babyshambles:/ föresten var bilden på gemma och lily råsnygg!:) ha en bra helg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback