Bild och kvällens planer

150455-317
Kass webbcambild på mig innan jag skulle dra ut på Valand på Valborgsmässoafton. Jag vet, jag gör en fuckad liten söt min =P Typ väldigt snett leende eller nått.

Ikväll blir det filmkväll i Alingsås för mig, hemma hos Jessica och Frida. Skall dra in till stan typ 7, träffa Jennika vid 8 och sen skall vi på tåget. Skall bli så kul. Var lääänge sedan jag träffade tvillingarna sist, liksom. Vi skall i alla fall ha filmkväll och eftersom alla oss barns gemensamma intresse (eller obsession, kärlek) är det brittiska bandet The Horrors så är det just det temat som filmkvällen kommer cirkulera runt. Men seriöst, killarna i bandet är så underbara! I alla fall skall jag sova över i Alingsås, så det kommer ta ett tag innan ni hör från mig igen^^

image318

I övrigt så dampar internet här hemma fortfarande, och jag är såå irriterad för jag kan inte nå varken MSN eller hotmail eller LJ vilket är de sidorna jag mest vill nå just nu. Louisa ringde mig förut, hon är så gullig den bruden! Känns lite mysko att snacka med henne efter att ha känt henne via internet i typ  2 år nu, liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback