Armband

bracelet

Idag var jag i stan med Barry och shoppade. Köpte endast värktabletter, falafel och ett armband, men ändå! I alla fall, armbandet är det du ser ovan^^ Bilden är uberkass, jag vet, men armbandet är fiiiint, så jag ville försöka ta en bild på det. Har fortfarande inte fått försäkring på min systemkamera (som blev stulen i London, så jävla typiskt) så det suger! I alla fall, var jag i stan med Barry och vi mötte upp med Isabelle i Brunnsparken som inatt varit på 20h-festivalen på Världskulturmuseet med bl.a. Jennika och Oscar (Linnea, som vi kallar honom, han är Jennikas syster, hehe, sorry för det lilla internskämtet). Vad gjorde vi mer? Åt falafel, diskuterade London, jobb och 20h-festivalen.
Sen fick jag och Barry skjuts av pappa hem och mötte upp med Amanda och stack till fotbollsplanen och solade samt fikade. Det var fett chill, jag tror jag lyckats bränna min vänstra arm nu... Lyckat Caroline. Sen drog vi hem till Amandus-pandus och drack saft på deras altan och rökte.
Därefter drog Amanda till bussen för att träffa Johan och jag och Barry drog hem till mig och såg på Little Miss Sunshine, åt middag och såg på The Number 23.

Imorgon kanske jag skall dra till Slottskogen och grilla med Barry och Rikard. Vi får se vad som händer, helt enkelt. Kanske ska se på Control med Barry också. Bara för att Sam Riley är sååååå snygg. Morr.

Igår var jag med Johanna, Malin, Becca och Tessan i Korshamn. Vi grillade, åt tårta och drack. Och Johanna och Becca tog ett dopp i havet. Chill dill var det. Vi blev lite fulla tror jag. Jag flörtade med nån random kille som satt på en klippa en bit bort o snacka i telefon. Sen vaknade jag upp, bakfull, imorse av att Barry ringde och väckte mig.

Heh.

// Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback