Walking with a ghost...

Min dag har varit så jävla tråkig. Fast två timmars besök hos mamma är ju inte direkt kul ofta.
En av mina vänner verkar vara riktigt deppig. Eller jag vet inte exakt ännu.

Igår var i alla fall jag och Gustav i stan och shoppade. Eller han shoppade och jag gav honom tips. Han köpte två cardigans, två t-shirts och hårfärg. Sen åt vi falafel och glass. Yumm. Bästa baksmälle-maten, absolut! Heh. Och vi fick gratis-prov på regnbågsglass, det var nytt =P

Kollar internet efter hur jag skall få med mig smink till och från London. Asså det är så irriternade med den nya flygprincipen med smink i handbagaget. Ursäkta mig att jag inte vill ta med mig annat bagage än handbagage, liksom. Och ursäkta mig att jag faktiskt vill ha med mig något smink till London så jag inte kommer se ut som hej-kom-och-hjälp-mig när vi är där. Fan vad jag längtar!!

Jag behöver ett jobb =/

Kommentarer
Postat av: andreasanton

Vi var aktiva helt enkelt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback