VIP på Almedal

Nu är jag alltså hemma igen från VIP-spelningen som gjordes för Sveriges Radio (P3, tror jag) med Almedal och Pacific. Jennika vet allt hur hon får oss att känna o ss VIP. Det var jättekul och Isabelle kom också, det är alltid kul och träffa henne. Oskar och Malin var med, och båda var gangsta som få. Malin för hennes hoodie och Oskar hade bara randomly fastnat på att vara gangsta, antar jag. Jessica och Frida var såklart också med och vi måste verkligen ta och ha en filmkväll snart, tjejer!! Blev intervjuade innan spelningen också och det skall gå på radio om en vecka. Får kolla med Jennika om datum och tider...
Vi hade jättekul, åt gratisbullar och dansade runt! Det var jättekul! Dessutom fick vi gratis-planch + skiva från Almedal. Chill dill, det var det.
Och! Såg på Amandas
bilddagbok att From Behind gått vidare i MusikDirekt! Coolt är det. Dom förtjänade verkligen att gå vidare!
Imorgon bär det iväg till Rambergsdalen (typ, det börja på Ram i alla fall...) med Anja och Emma för skridskoåkning i ca 3 timmar på gymnastikdagen.... Skall bli intressant. Hoppas jag inte faller alltför mycket (speciellt eftersom Anja e så duktig skridskoåkare, ganska misslyckat att trilla framför henne om hon skuttar runt o gör fina piruetter på isen) och inte blir uttråkad.
Laddar just nu upp bilder på min bilddagbok ifrån dagens spelning... Sakta men säkert går det, typ.

xxx Caroline

Kommentarer
Postat av: Caroline.

åh, skit, jag vill också se Almedal! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback