Under månen

Efter en mycket utmattande lååång dag i skolan är jag äntligen hemma igen. Johanna och Malin var sjuka idag, kul. Anton skämtade om hur mycket Malin är borta från skolan, inte kul... Fattar inte varför Malin inte är i skolan nu. Orka att hon är borta hela tiden, liksom.

I alla fall så börjat EU-rollspelen imorgon och i övermorgon. Jag känner verkligen peppen! Vi skall komma strikt klädda till skolan imorgon och leka journalister/fotografer. Jag skall ta med mig systemkameran. Känns värt, och Anja sa att jag borde det, dessutom.

Imorse när jag vaknade var allting utomhus fyllt med snö. Herregud, vintern kommer till Göteborg i Mars, liksom. Det är sjukt. Isabelle hade rätt!! Och hon sa det till mig i Januari. Bra tippat, verkligen. Första lektionen på morgonen var musik och jag, Barry, Staffan, Rikard och Gabriel fick spela upp vår cover på Lars Winnerbäcks låt "Under månen". Det gick som det gick och jag har ingen annan kommentar om det.

Jag har massvis med matte-pluggande att göra och det får mig att må illa. Suck.



- Caroline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback