Träning, Boosh och dagens gång

Malin ringde mig när jag stod i affären och sa att hon var sen till bussen och att hennes mamma kunde skjutsa oss om 25 minuter så det resulterade i att jag fick sticka hem igen.

image258Jag stack i alla fall med Malin till gymmet. Jag älskar springbanden! Jag trillade i en trappa och jag tror jag fick något i min höft att låta "knäck", men annars var allt på topp. Jag har mycket svaga armar, den saken är säker.
Sen skjutsade Malins mamma hem oss och jag drog hem och duschade, vilade och såg på Date Movie och en Mighty Boosh (på bilden till vänster är huvudpersonerna ur The Mighty Boosh; Julian Barratt och Noel Fielding) Dokumentär <3

Sen ringde Amanda, som skulle ut ikväll med Erika till Gretas, och frågade mig om jag hade någon topp hon kunde låna. Det resulterade i att hon och Erika kom till mig och Amanda provade några av mina kläder och valde till slut att ha på sig en svart t-shirt med neon-tryck från H&M medans jag och Erika snackade om hennes resa till Lanzarote (hon kom hem igår) och lite annat. =)



Exempel på lite Mighty Boosh^^

- Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback