The Heartbreak Kid

image252
Som ni kanske vet är Ben Stiller speciell för mig. Den killen kan verkligen alltid få mig att skratta. Idag såg jag i alla fall om The Heartbreak Kid tillsammans med Barry och Solberg. Det var trevligt. Även om Solberg hade sin Harry Potter-pepp där i början, hehe. I alla fall tänkte jag kort försöka recensera filmen. Den var asrolig, lite äcklig då och då och speciell som bara Ben Stillers närvaro kunnat göra den. De kvinnliga huvudkaraktärerna i filmen är så roliga, seriöst. Jag älskar det. I alla fall så vet jag att jag kommer se om filmen igen.
Det blev i alla fall inget Tjenare Kungen för mig för Solberg ringde upp mig och meddelade att hon och Barry var pepp på filmkväll.

image253

- Caroline

Kommentarer
Postat av: isabella

Haha den där filmen är så sjukt rolig, såg den op bio med min pojkvän när den kom ut.

Postat av: Anonym

Den filmen e ganska kass klasskiker tycker jag. Inte sevärd...

2008-04-08 @ 20:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback