Sömnbrist

Jag ska nog ganska snart gå och lägga mig så att morgondagens skoldag inte blir samma som i tisdags, då jag kort sagt gick runt som en sömngångare till lunchen. Jag måste komma ihåg att ta med mig vattenflaska imorgon, och gärna någon frukt också eftersom jag inte slutar skolan förrän 16.10. Och jag tror att pappa och jag kommer skaffa mig ett nytt pass efter skolan (mer förlorad pluggtid, men det måste verkligen fixas).
Jag har i princip pluggat ingenting inför fredagens fruktade Kemiprov. Usch. Jag skall inte ens börja rabbla upp mina åsikter angående vår lärare. Jag är rädd och har ångest inför provet, japp.
Idag spenderade jag morgonen med prov i Engelska på typ Storbrittaniens Literaturhistoria. Det var jobbigt. Därefter skulle jag och Johanna låna minidisk och intervjua Rebecca, men kort sagt blev det inte av.
Därefter gick jag, Rebecca och Johanna till Vasa och fikade i några timmar, det var chill fast pga min sömnbrist kanske jag inte var den mest närvarande i majoriteten av det vi pratade om. Men jag försökte.
Killen bakom mig på bussen hem gjorde mig hatisk och jag såg en gammal klasskompis på bussen. Whoa.

xxx Caroline

Kommentarer
Postat av: melina

ha en bra torsdag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback