Passfoto och plugg

Jag kom ganska nyss hemifrån polisstationen där jag och pappa spenderade över en timme med att köa samt fixa mig ett nytt pass, som jag kommer få när jag har fyllt 18, typ. Så det känns bra att ha fått det gjort. Jag blev asful på min passbild, liksom "Se allvarlig ut! Ta bort håret från ögat!". Och pappa går runt och flinar åt mig såklart, så jag fnittrade en gång när hon skulle ta kort (tvingade henne att ta om mitt kort två gånger innan jag gav upp). Jag ser seriöst ond ut på passfotot. Haha! Jag var mycket sötare på det gamla passet, där jag är 11 år och har precis tagit hål i öronen. Sött är det.

Imorgon har jag ett JOBBIGT prov i Kemi/Naturkunskap och jag måste plugga. Har inte haft tid de närmsta dagarna på grund av allt annat plugg som har tyngt ner mig. Ska börja efter middag, jag är ashungrig!
Jag vet inte vad mer jag kan skriva. Stina och jag försöker fortfarande skaffa oss gratis boende i London via CouchSurfing, men än så länge har ingen av de två som vi frågat svarat. Jaja, vi har ju ett tag på oss innan vi behöver bli panikslagna i alla fall.
Imorgon skall jag ha föräldrasamtal med mamma och min klassföreståndare Marie. Usch, jag hatar föräldrasamtal. Verkligen. Kanske för att jag hatar att försöka snacka allvarligt om mina betyg med förälder och kanske för att jag maybe var liiiite bakis på föräldrasamtalet förra året. Heh.

Dags för middag!
xxx Caroline

Kommentarer
Postat av: Tuva

Åååh, du påminde mig just om att jag också måste fixa nytt pass till min kretaresa i sommar. Oj, oj, vad stressigt allt blev. haha! ;P

Postat av: Natalie

Jag har prov på onsdag i naturkunskap B, kemidelen :S Jag hatar verkligen kemi :P

2008-03-06 @ 20:12:00
URL: http://Ntm89.blogg.se
Postat av: Natalie

Jag hade kemi A förra året, var nära ig :P Gillar inte läraren dig? :S

2008-03-06 @ 20:54:28
URL: http://Ntm89.blogg.se
Postat av: Amanda

Hejsan! Om du är intresserad av en desig så maila mig med bilder (om du villha några i designen) och ideér om hur du vill ha den! Kram [email protected]

2008-03-06 @ 22:38:53
URL: http://shoulderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback