Nu. Nu. Nu.

Just nu är jag på väg till skolan för omprov i Linjära Funktioner (ja, matte) och för att dessutom göra provet i Andragradsekvationer som jag missade i typ förr förra veckan när jag var sjuk.
Kul är det inte. Jag blir inte ensam i alla fall, det håller mig lite peppig på dagen. Och fan vad skönt när det är över. Och fan om jag får total black-out och glömmer allt när jag väl sitter där.

Vi får se hur det går.

Lyssnar på Bright Eyes just nu. Skall jag dra neråt och äta frukost.

- Caroline

image229
Jag vet att jag ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" på morgonen =P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lycka till med proven!

Postat av: Rebecca

Svar: biljetterna kostar 295:-, fast dom kan även kosta 150:-. Det beror på hur bra sikt du vill ha.
Ha en bra dag!

2008-03-21 @ 14:36:53
URL: http://glooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback