Min frihet försvinner

Jag hade precis föräldrasamtal. Min lärare och mamma tryckte upp mig i ett hörn och tryckte fram allt som dem tyckte var så fel med mig. Snällt. Sedan därefter när jag konfronterar mamma om hennes beteende så gör hon en scen framför diverse av mina klasskompisar som går förbi. Snällt.
Jag är så jävla irriterad. Pga IG-varningen i Matte B så kommer jag ha typ noll frihet från och med nu. Seriöst, mamma behandlade mig som att jag är värsta skolkaren som endast snackar med kompisar under lektionerna. Orka. Hon är så fel person att säga sådant till mig. Jag orkar inte med det här. Hon kommer säga till pappa om min IG-varning i Matte som hon lovat att hon inte skulle och dessutom vägrar hon att skriva under pappret för att jag skall få hämta ut mitt nya pass för att hon är emot London-resan. Hon är så himla barnslig och gör allt för att förstöra mitt liv. Jag hatar det. Nu är det i alla fall helg, tack GUD för det.
Jag orkar inte med det här mer, jag orkar verkligen inte.

xxx Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback