Kvällens planer

Jag har ganska nyss pratat med Malin i telefon i 20 minuter om morgondagens planer att gymma. Sen fick jag nyss veta att en annan Malin som jag känner har fått en chihuahua-valp! Fan vad gulligt^^

image250


Kvällens planer blir nog att se på Tjenare Kungen som tydligen går på 5an kl 21.00 och därefter läsa mer ur Edens Lustgård (på engelska då) inför måndagens uppsatsskrivning. Det är inte lite våra lärare kräver av oss. Just nu lyssnar jag på Joy Division och är pepp inför morgondagens gymmande. Vi får se om det blir fikande med Jimmie efteråt.

- Caroline

Kommentarer
Postat av: Johanna

Malin Sohlberg? :o Carro, du vet väl om att vi har psykologiprov på onsdag?

Postat av: anna

hahaha åh så söt bild!

2008-03-29 @ 00:46:19
Postat av: isabella

haha ja en sån där liten råtta man kan ha i en mcdonalds mugg (?) :D

2008-04-02 @ 07:46:11
URL: http://cbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback