Igår var party!

Igår stack jag Jokke och Tim hem till Salle för att se på Melodifestivalen.  Eller, efter att ha fått vänta på dom på Kungsbacka Station i en halvtimme eftersom dom blivit strandade i Mölndal pga el-fel. Suck. Dumma västtrafik!
Vi höll på att missa början av Melodifestivalen. I alla fall  drog vi hem till Salle, såg på Melodifestivalen och därefter The Shining (usch, jag e dålig med skräckfilmer =P). Sen slutade det med att jag, Tim och Jokke sov över hos Salle. Och så drack vi alla lite Sourz också. Mysigt var det! Bifogar lite bilder från gårdagen i detta inlägget.
Jag längtar tills Jokke kommer ha sin fest, det kommer bli fett kul! Men det blir på påsklovet det, och det känns så långt borta nu. Även om det är endast tre skoldagar och två matteprov dit. Aja.

Jag är lite osäker på vad jag kommer ha för schema imorgon. Jag ringde Barry och frågade förut idag när jag satt på bussen hem från Kungsbacka, efter att ha spenderat ca 40 minuter på Kungsmässan med Jokke, och hon sa att vi skulle ha vanligt schema imorgon. Aja, om hon har fel är det bara vi med musiklektionen som får lida för det. Vi får se vad som händer imorgon. Vi har nämligen EU-rollspel på Tisdag och Onsdag och detta leder till hög förvirring bland eleverna i tvåan, som ni kanske märker på mig...
        

                           
Nu skall jag försöka plugga matte.

xxx Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback