Hemma

Nu ser jag på Hollywood Uncensored. Jag känner verkligen skolångesten. Bleh. Känns som att jag ligger mycket i back nu. Jag måste ta och skärpa mig med skolarbetet nu tror jag.

Förut var jag hos Amanda. Vi rökte och snackade lite om allt möjligt. Och kollade videos på Youtube, vissa av dom videorna med "Misheard Lyrics" är riktigt roliga (Fall Out Boy och Avatar till exempel).

Nu är jag lite tömsig, måste gå och lägga mig tidigare ikväll. Den senaste veckan har jag gått och lagt mig vid typ kl 4 på morgonen. Inte kul. Om jag gör så ikväll får jag liksom sova 2 timmar om jag har tur och däckar så fort jag nuddar sängen. I doubt that.


Wishmaster (Avatar) Misheard Lyrics.

xoxo Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback