Grönt te, Snoop och cola

Nu sitter jag i vardagsrummet och ser på Snoop Dogg-videos på MTV och dricker coca cola och te. Det uttråkar mig just nu så jag borde verkligen byta kanal. Aja, jag får göra det när jag skrivit klart.
I alla fall skall jag till Rörska (jag vet inte om jag stavat fel) museet kl 1 för att se bandet Middlesex spela tillsammans med Salle och Valle. Det skall bli kul och intressant, speciellt eftersom jag aldrig hört bandet förr. Heh.
Sedan tror jag inte att jag har några planer direkt. Jag måste ta bussen härifrån kl 11.18 så jag får försöka fördröja tid i Nordstan eller nått senare. Irriterande att jag är "hypotetiskt sätt" pank just nu så igentligen borde jag inte spendera några pengar. Jag skall nog gå och kolla hur mycket pengar jag har kvar på det ena kortet i alla fall (har tänkt göra det i över en månad nu). Kanske ska ta och köpa NME också.... Skall ta med mig systemkameran också till spelningen så då får jag leka professionell fotograf ett tag. Tihi. Borde försöka utöka min s.k. portfolio som fotograf.
Jag borde nog vara i skolan på tisdag i alla fall. Just för min höga frånvaro. Hade tänkt stanna hemma eftersom det är friluftsdag, liksom. Inte direkt roligaste skoldagen och orka gå på en tvåtimmars promenad i detta vädret. Men ofta att jag kommer få stanna hemma nu, efter hur föräldrasamtalet gick. Guuuuud. Mamma har tydligen sagt till pappa att jag "kommer bli relegerad från skolan". WTF?! Hon e knäpp.

Puss Caroline

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan ju inte vara i skolan på tisdag, vi har ingen skola då :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback