Girl On The Move

Ser just nu på The Perfect Man med Hilary Duff på TV3. Har sett filmen ett tiotal gånger förr men jag tycker om den. Förut såg jag på Singing Bee också. Och dessförinnan så lagade jag mat (dagens middag blev sallad) och innan dess pluggade jag matte. Matte B, Linjära Funktioner. Usch. Jag hatar det men jag måste. Och nu går pappa runt och uppmuntrar mig att plugga mer och mer matte. Jag vet att det är viktigt, men orka.

Imorgon börjar temaveckan i skolan. Börjar kl 9 imorgon. Det är det senaste jag någonsin börjat skolan på en måndag i andra ring. Heh.

Jag fattar inte att jag kommer se Babyshambles (sångaren Pete Doherty på bilden nedanför till höger), Patrick Wolf (bilden nedan till vänster) och The Paddingtons live i London! Jag längtar såå himla mycket tills den 23 April. Det kommer bli underbart. Jag, Stina och Ida upptäcker London, hehe.

patrick peterr

Okej, dom gjorde precis reklam för Baileys med mintsmak på TV. Usch. Räcker det inte med mintchoklad (asså jag hatar mintchoklad skall jag nämna)? Måste det finnas i flytande form nu också? Blä.

xxx Caroline

Kommentarer
Postat av: Malin

haha tog bort bilden (A).. allt bra?

Postat av: Caroline.

Jag vill också se Babyshambles och The Paddingtons! :(

2008-03-10 @ 13:26:40
URL: http://indiedarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback