Garden of Eden

Oj oj oj, jag läste nyss Andreas och Antons blogg vilket fick mig att realisera att jag faktiskt också kommer skriva en uppsats på måndag. Uh-oh. Om min engelska bok. Uh-oh. Som jag inte har läst klart ännu. UH-OH!
Tog mig ca 10 minuter och få tag i pappret från ISGY's intranet. Vad kan jag säga? Det är svårt att gå på vårt gymnasie ibland.

Jag har 14 kapitel kvar i boken som jag läser som heter Garden of Eden. Den handlar om ett lyckligt par som är på en resa nånstans och båda partnerna blir kära i samma tjej. Vilka intriger! Ernest Hemingway skriver mycket gammaldags-igt. Till exempel kvinnan i boken, Caterine frågar flertal gånger "Is it wicked of me?". Vem säger så nu för tiden, liksom? Inte jag i alla fall. Hehe.

I övrigt åt jag nyss middag och tog en dusch. Dagens middag var gnoccis och fiskgratäng med vitlöksbröd till. Yumm!

- Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback