Filmer och roligheter

Jag har nyss spenderat ca 4 timmar framför TV:n, varav två av dom var Viking med på. Vi såg först filmen Cloverfield (som jag skall nämna var väldigt freaky och hemsk, med ett kasst slut, men jag gillade det på nått sätt) och sen såg jag The Heartbreak Kid. Jag kommer alltid ha en svag punkt för Ben Stiller, den killen kan alltid få mig att le/skratta.

Nu när vi ändå är inne på det ämnet kan jag visa mig en annan kille som kan få mig och skratta, alltid. Han är också amerikan och hans namn är
Emo Philips (jag skojar inte, han heter så. Hans föräldrar måste vara speciella varelser dom). Hans röst är väldigt speciell, eller hur? Jag skall inte ens börja skriva om hans utseende. Mycket charmerande man. Han verkar vara ganska elak också. Hittar inte nått av mina favoritklipp längre, irriterande... Jag fick till och med min vän Hanna att bli kär i honom. OH, efter 3 minuter och 20 sekunder hör man det roligaste skrattet! xD


Oh Emo, don't go near the cellar door!

- Caroline

Kommentarer
Postat av: Petra

Vill du höra "världens roligaste skämt" så kan du titta in på min blogg. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback