EU-rollspel

Idag var andra och sista dagen i skolan med EU-rollspel för oss Samhäll-Journalistik elever. Självklart var jag uppklädd med skjorta (dock var den svart idag) och kavaj idag igen.Jag är astrött nu. Fatta att jga vart i skolan typ mellan 8 på morgonen och 4 på eftermiddagen de senaste två dagarna. Men nej, det blir inget vilande för mig, för imorgon har jag tvååååå matteprov att se fram emot. Förlåt att jag är så bitter, men seriöst. Fatta min position.

Hahah, jag dissade Staffan förut idag för han fattade inte vad "misantropi" betydde och innan hade han försökt dissa mig hela tiden. Ägd. Och Anton kallade mig slyna för jag gav honom en halstablett. Det var nytt. Vissa har ingen respekt =P

Jag, Anja, Johanna och Malin J körde live-radio idag. Igen. Kul är det! Fast nervöst som fan innan. David (samhällskunskapsläraren vår) sa till mig att det lät bra dock så det var underbart det. =)

Imorgon blir det alltså iväg till skolan (trots att vårt påsklov redan har börjat) för mig, Barry, Malin, Anton och Staffan. Sen vet jag inte vilka fler som skall dit. Idag när jag gick från Malin SE så började det typ snöhagla. Suck. Inte mer snö, kom igen! Det är Mars. Men vackert var det trots allt blåsande, för solen sken starkt.

Träffade Malin S på bussen imorse och Sofia och Hilda på bussen hem. Trevligt!

Nu skall jag försöka sätta mig ner och plugga. Study until I drop. Typ.

- Caroline

image223

Kommentarer
Postat av: andreasanton

Hahaha, Men caroliiine :P

Jag sa slyna då du inte ville bjuda mig på en andra tablett, jag var grinig och led av halsont :P.

Sånt får man ta :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback