Enchanted I am, by you

image249


Jag har precis sett på filmen Enchanted ('Förtrollad' är den svenska titeln på filmen, med Patrick Dempsey och Amy Adams). Väldigt söt Disney-film och jag gillar växlandet mellan den tecknade världen och den "riktiga" världen. Dock är den nog riktad mot tjejer som är 10 år yngre än mig. Jag tycker att Amy Adams är väldigt lik Isla Fisher (Borat's fru IRL)... Jag vet inte vad mer jag kan säga om filmen. Patrick Dempsey var söt som alltid (vad annars skall man förvänta sig av Doctor McDreamy?) och filmen innehöll mycket sång och magi. Men det njuter väl alla av när det kommer till Disneyfilmer. Om det inte hade varit så att de upprepat typ samma låt genom hela filmen så skulle filmen haft lite musikal-feeling.
Amy Adams har en fin sångröst och hennes klänningar genom filmens gång är alla jättesöta!

- Caroline

Filmen påminde mig om denna låten av Patrick Wolf, hittar dock endast slutet på låten:


Patrick Wolf - Enchanted

Kommentarer
Postat av: sandra

Sv: Ja visst är de? :P
Klänningen ovan var även den helt underbar:)

Postat av: Helena

Fin bild. Har inte sett den filmen eller hört talas om den!Hoppas att du får en mysig kväll!

2008-03-28 @ 18:21:21
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: isabella

Oh jag har inte sett den filmen, har missat den överallt vill verkligen se den, jag är ett stort fan av disney :D

2008-04-02 @ 07:47:52
URL: http://cbella.blogg.se
Postat av: Petra

Gå gärna in på min blogg och läs om Disney ur ett vridet genusperspektiv
:)

2008-05-09 @ 22:17:49
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback