Dagens webcambild + snygging

image175

Jag vet. Jag ser ledsen ut, men det är för att jah var ledsen när bilden togs. Kanske fortfarande är det. Men inte direkt tydligt ledsen. Heh. Mysan ligger och dåsar nu på min säng, den jäveln. Aja, hade inte direkt planerat att gå och lägga mig exakt nu på direkten heller...
Förut spenderade jag lite tid med att leka med den manuella inställningen på min bebis (alltså min systemkamera, en Canon EOS 400D, se bild nedanför) som jag aldrig riktigt lagt märke till förr. Skall försöka ta några coola bilder i helgen, men jag vet inte hur pepp denna helgen kommer bli.


Ska kanske på fest med Eviie, om hon fixar en fest vi kan gå på dvs. Och då skall jag försöka smuggla med mig Salle dit. Heh. Inte för att Eviie har något emot Salle, så därför går det säkert chill om det blir av dvs. Salle ville att jag skulle följa med honom och Valle till Allé imon men jag har verkligen inte pengar. GUH.
Skall nog träffa Jokke också för  1) han e fortfarande skyldig mig pengar (som jag är i stort behov av nu), 2) han har vår kattbur + en filt sen han hämtade Kirren och 3) jag har inte sett honom på aslänge och jag vill se hans tatuering IRL.
Måste verkligen spara så mycket pengar som möjligt inför Londonresan. Just nu snackar jag med Tish (från Texas) på msn. Känns skönt att få klaga lite och snacka om mycket random saker som de tjejerna som hon vill ta livet av. ^^ Och nu är vi inne på att snacka om en viss kille vid namn Frederick Blood Royale som är söööt och med i bandet Ox. Eagle. Lion. Man. Jag har endast hört en av deras låtar än dock.

image177



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback