Dagens Skandalnyheter

image243 image244

Allt jag kan säga är att om båda dessa historierna är sanna är det verkligen otroligt.
Tvillingar skall ju inte bråka och det är ju speciellt illa om Mary-Kate och Ashley låter deras livslånga vänskap splittras av något så löjligt som pengar. Pengar är ju bara pappersbitar och mynt ändå. Vill dom se tillbaka på sitt liv och tänka att dom förlorade sin tvillingsyster på grund av pengabråket? Jag hoppas inte det. Annars märks det ju verkligen hur mycket dom växt upp. Inte alls alltså. Är dom inte typ 21 år nu? Orka löljliga penga-bråk liksom.
Sedan har vi Katie Holmes som har kollapsat. Whoa. Vad är det som orsakat det? Må det vara så att all scientologi som hennes man Tom Cruise trycker i henne har fått henne att få nog? Det är frågan.

Sorry att jag inte har uppdaterat på typ 24 timmar med det är för jag var på party hos Jokke igår och kom inte hem förrän typ vid kl 16.00 idag (ja, jag sov över hos Jokke, det var chill) och då var jag totalt utmattad. Mycket har hänt. Kul hade jag i alla fall. Vill ni se några bilder från festen hos Jokke? Kolla
min bilddagbok. Hatar bilddagbokens nya design. Usch, säger jag bara.
Nu är jag trött och dessutom missade jag Greys Anatomy förut. Orka.
Louisa vill att jag skall komma och besöka henne i Århus i sommar. Fan vad kul, liksom! Måste skaffa pengar och typ övertala pappa (men det borde inte vara för svårt, liksom). Längtar till sommar och festivaler!

- Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback