Dagens Band: 10,000 Things

Okej, vissa av er kanske har sett filmen Control (som handlar om bandet Joy Division). I alla fall, deras sångare Sam Riley hade förr ett band. Och eftersom jag är duktigt på att söka så har jag nu hittat vart man kan lyssna och ladda ner låtar från bandet ifrån (både Limewire och andra sidor stretade emot). Nämligen här:

10,000 things downloads

Tänkte jag skulle dela med mig att det här bandet <3
Sam Riley är sååå snygg.

image211

Idag hade vi sexamensprov i skolan (jag fick alla rätt utom ett) och dessutom så fick jag och Johanna köra Live-radio. Hjälp vad det var nervöst och läskigt. Men som de starka människorna vi är så tog vi oss igenom det, yes yes. Bra lät det också, i alla fall enligt några av de 100 lyssnarna som vi snackade med. Yay. Vi snackade då om könssjukdomar och hur viktigt det är att använda kondom under samlag osv.

xxx Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback