Crimewave

Plattar håret just nu. Snart skall jag iväg till Jokke på parreflarre (party). Kul!
Har packat ner det sista av min Sourz Apple och en alko-cider (minns inte vad dom heter) som jag fyndade i kylskåpet. Heheh. Dessutom är digitalkameran nedpackad. Vi får se hur länge jag och Solberg kan stanna där helt enkelt. Vår sista buss hemåt går nämligen kl 23.09. Och det är ju inte så pepp det...

Igår var jag fört på Café Vasa med Malin, Johanna och Rebecca. Sen drog vi till Bergakungen och såg JUMPER. Den var bra och Hayden Christensen var snygg som få i den. Efteråt drog vi till Valand och hängde där ett tag. Busiga barn äro vi. Om ni bara visste ;) Massvis med kul hade vi i alla fall. En fyllegubbe på Centralen gick förbi mig och flåsade i min nacke (EUCK) och en turk lyssnade av mig, Becca och Johannas konversation när vi väntade på min buss. Hahah. Han erkände till det, asså^^

Pappa och jag anar att Bernard gillar Gilmore Girls och The OC. HEhe.
Eller så kanske han bara är lite het på Misha Barton??

image242

Nu drar jag till bussen!

- Caroline

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är min pojkväns, men känns faktiskt lite som min också :) Heheh. Mysigt att han har katt när jag själv inte har det..

Postat av: Rebecca

Hoppas du får en bra dag! :)

2008-03-26 @ 11:19:20
URL: http://glooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback