Couchsurfing

Jag blev nyss medlem på couchsurfing.com för att jag och Stina skall försöka fixa oss ett billigt boende medans vi är i London, men saken är den att jag aldrig får min verifikations-kod. Har väntat ca 10 minuter nu och är otålig. Heh. Skall flirta upp någon som vi kan få gratis boende hos när vi är i London, för det vore *underbart* att slippa betala 1000 kr för ca 4 nätter i London eller nått.
Jag längtar tills London. Till bättre tider, hehe.
På onsdag har både jag och Johanna prov i Engelska på Englands historia, typ. Orka. Men försöka skall jag. Tror jag. Måste visa mig "duktig" nu för Bobo innan jag åker till London och kanske missar ett av nationella proven i Engelska. Bleh. Hoppas verkligen jag hinner tillbaka till det. Hoppas!!!
Imorgon är det dags för Ljud och Text heeeela dagen. Jag och Johanna måste ta och försöka komma igång imorgon. Fuck, jag har Spanska också och måste stanna kvar i skolan till halv 5!! ORKA.
Jag somnade seriöst på bussen hem förut. Vaknade precis vid Kullaviks Centrum och snubblade halvdåsigt av bussen. Guh, det är jobbigt att gå i andra ring.

image139

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en fin vecka !

Postat av: Amelie

Ja, komplimanger borde du få när du har den skjortan på dig! :)

2008-03-03 @ 19:32:31
URL: http://aamelief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback