Cinderella Story och Melodifestivalen

Det är vad jag skall spendera kvällen med. Just nu ser jag på slutet av Cinderella Story och snart är det dags för att zappa över till Melodifestivalen. Björn Gustavsson, säger jag bara. Kärlek.
Skulle se på Melodifestivalen med Amanda men hon dissade mig för att gå på nån McDonaldsfest/gettogether-grej. Usch på henne. Whatever. Jag e fortfarande sjuk, jag klarar mig själv.
Jag måste skaffa ett nytt pass inför Londonresan! Meh. Orka att de inte går att fixa på helgen, för pass-ställena är stängda då. Får ta och göra det i nästa vecka, antar jag.
Jag tror att jag ligger ganska mycket efter i skolan nu eftersom jag missade fyra dagar skola i förra veckan. Det är jobbigt att gå andra ring på gymnasiet.

Jag snackade med Johanna igår på msn, hon verkar må bättre nu i alla fall så förhoppningsvis syns vi i skolan på måndag. Alla har typ varit sjuka i förra veckan, det är ganska häftigt. Jag känner jättemånga som har vart det.
Jag snackade med Louisa på msn idag. Hon sa att hon kanske ska få en egen lägenhet av sina föräldrar nästa år när hon börjar i gymnasiet. Och hon sa dessutom att jag är välkommen att flytta in så hon slipper känna sig ensam, aww. Heh, om jag skulle flytta till Danmark skulle jag nog få massa problem med danskan, den saken är säääker.
 
Jag vill ha mer Andra Avenyn nu!

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Björn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback