Wakey wakey

Godmorgon peoples!
Jag vaknade denna morgon med att Viking svarade i telefon (hans rum gränsar till mitt), konstigt eller hur?
Nu skall jag gå ner, äta frukost och se på Love Hina (en anime-serie) med bror min som också är sjuk.
Andra planer för dagen är att plugga matte. Orka andragradsekvationer och grafer säger jag bara. Kanske kommer vara sjuk från skolan imorgon också. Vi får se.

Igår frågade Gustav om jag ville gå på promenad och snacka, trots att vi båda är sjuka, men nej, jag får inte gå utomhus när jag är sjuk. Sen frågade Jokke om jag ville åka till Onsala och sitta och vara sjuk tillsammans med honom men återigen ledde det till nej, eftersom jag inte får gå ut för min far när jag är sjuk. Dock hade det vart mysigt attt träffa honom, det var ett tag sen sist. Hade velat träffa Gustav också of course.


Kommentarer
Postat av: andreasanton

Är du också sjuk just nu carro`??

/Anton

Postat av: kastrullhexan

Ja, här går det mycket snabbare än på Metro. Så ÄR det ju bara. Fast de jobbar på det. Jag har skrivit ett "öppet brev" till dem, fast det gäller något helt annat... ;-) Ha det!

2008-02-28 @ 18:02:34
URL: http://www.metrobloggen.se/fab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback