Rött på Oscarsgalan + Carl Barât nyheter

Heidi Klums röda klänning på Oscarsgalan. Vad tycker ni? Jag tycker den är söt, men på något sätt ger den mig ett "slarvigt" intryck, som om den gick jättefort att göra och massproduceras lite överallt. Och av en brud som henne förväntar man ju sig något mer unikt....

Photobucket



DESSUTOM!!
så kommer Carl Barât till Stockholm med Dirty Pretty Things. Fast såklart är detta för Where The Action Is och man får inte ta in systemkamera där + att det är så att Hultsfred är på samma gång. Så jag tvingas välja mellan Pete Doherty och Carl Barât. Pete går före. Hultsfred går före. Men ont gör det i mitt hjärta att jag missat att se den här killen live ännu en gång. Fan...

Photobucket

Kommentarer
Postat av: Mickan

Vet hur det känns, jag måste också välja och jag blir gaaalen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback