Nyvaken och gårdagens klädröj

Nu är jag vaken och pepp inför den kommande dagen. Även idag vaknade jag av ett telefonsamtal. Idag var det Solberg som ringde och förklarade för mig att det var bra att hon väckte mig vid halv 1 för annars skulle jag sova bort halva mitt liv. Hehe. Hon ville i alla fall åka till stan med mig idag och träffa min klasskompis Tatiana, dessutom. Men nej, idag får jag inte ha socialt liv. Idag skall jag nämligen på middag hos min mamma.
Det är så det är att ha skilda föräldrar.
Igår städade jag bland mina kläder. Seriöst, det hade blivit så illa så majorieteten av mina kläder var bara intryckta i mina fullproppade garderober och lådor. Det är sjukt hur mycket sockar jag har, och ändå när det väl kommer till kritan hittar jag aldrig rena par sockar att ta på mig på morgonen. Hitta nåra par kläder som det var dags att slänga också. Det gör ont att skiljas från vissa klädesplagg, tycker jag. Typ som att förlora en vän, fast ändå inte.
Dessutom har jag sjukt många t-shirts och linnen som jag inte längre använder. Får försöka börja med det igen. Och mina klänningar. Balklänningen från nian och min D&G klänning har jag använt så himla få gånger. Sorgligt, för dom är så fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback