Nytt bloggrekord =D

Idag har flest människor hittills klickat in på min lilla blogg!
Jag uppskattar det mycket. Kul att ni läser min blogg, liksom.
Jag är just nu sjuk och har feber och imorgon skall jag inte till skolan utan istället skall jag stanna hemma, försöka bli frisk, plugga Engelska, Matte och Psykologi (har prov; Onsdag -> Engelskaprov, Torsdag -> Psykologiprov och Fredag -> Matteprov). Denna veckan kommer inte bli kul.

"Livet är en dans på rosor, men kom ihåg och se upp för taggarna"
- Bra citat

Saken är den att jag verkar ha trampat på många taggar på senaste....

Bifogar några bilder också, den första är en gammal bild på mig, min bror Viking och släkt när jag är runt 13-14 år gammal, den andra och tredje är bilder på mig från hösten förra året, relavivt ny bild på mig från Januari som jag har Photoshoppat (ignorera texten på den)! Vaddå att jag har ändrats ganska mycket. Kunde inte lägga upp bild på mig med rosa hår, den fuckade sig... 

 
           

Fortsätt läsa min blogg, babes! 
xoxo Caroline
    

Kommentarer
Postat av: Juwligast

Svar: Nej det kan ju inte säga att han är xd
vem är din nummer ett då? :)

Postat av: Juwligast

Svar: Jösses, finns många godbitar!
Men mina absoluta favoriter är nog Wentworth Miller, Chad Micheal Murray, Johnny Depp och möjligtvis vår alldeles egna Zac Efron :)
Men absoluta ettan är nog lille Wentworth ^^

2008-02-26 @ 00:38:00
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: anna

hoppas du får en fin tisdag!

2008-02-26 @ 01:39:32
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback