Ny dag... nytt jag? + freaky stuff

Nej, det är inte direkt var jag kommer sikta på. Skall vara hemma, försöka plugga hela dagen och se på Juno. Den filmen skall vara bra har jag hört, bl.a. ifrån kritiker och min vän Zabina (om jag minns rätt dvs).
Jag har ont i nacken. Bleh. Jag har dessutom ångest angående skolan. Liksom Spanskan och Matten. Det känns som allting skiter sig och faller ur mina händer långt innan det ens händer (om det nu händer, hehe nu börjar jag låta som Noel Fielding ur The Mighty Boosh, snackar i gåtor ibland gör han).
Nu finns det i alla fall cola i huset igen så jag kan stilla min så kallade obsession.
Snackade med Anton (via blogg, heh) och han är också sjuk. Louisa min danska vän är också sjuk. Det är typ "sjukterminen" nu. Sådär över Februari-Mars då man mår lite som kassast. Januari hamnar nog i den kategorin också...
Just nu lyssnar jag på Fakie For Nothing. Jag trooor att jag har killen som spelar gitarr eller sjunger som vän på bilddagboken. Eller rättare sagt så är jag säker på det. Och jag tror han är söt. Hmm.

Jag vill bort, bort härifrån nu. Eller rättare sagt; jag vill resa. Typ åka till England eller Danmark. Nu.


Jag avslutar detta inlägg med en bild på Jenny ur Gossip Girl när hon är horig. Fast på riktigt. Människan som tog den här bilden sa att hon satt på tunnelbanan utan trosor och särade på benen från och till. Oj oj. Tänk att hon som spelar Jenny är 15 år In Real Life. Stackars lilla barn som söker bekräftelse på det sättet.

image56


BTW. Nån jävel på bilddagboken spammar min bilddagbok. Jävla pedofil utan liv. Seriöst försöker människan reklamera sin egen jävla internetsida över hela min bilddagbok och dessutom kalla han mig för "jävla EMOkid". HAHA. Dum i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback