Morgondagen

Jag har bestämt mig. Imorgon skall jag inte iväg till skolan. Nej. Jag orkar inte plus att eftersom jag har varit sjuk hela dagen så har jag inte kunnat plugga något inför morgondagens Engelskaprov på Renässansen osv.... Nej, jag klarar inte av det. Har fortfarande cp-ont i ryggen och jag vet verkligen inte vart det kommer ifrån. Jag missar dock Psykologin, det kanske är lite illa. Aja, jag har bara mig själv att beskylla...

Plus att nyss bestämde sig påsen med Halloweensmink som låg på min garderob för att slå ner i marken precis vid dörren av ingen speciell anledning. Woo. Rädd blev jag. Vi har nog spöken i huset. Eller det har vi ju, det sa ju min vän Jokke när han var här.

Bernard (vår katt) är borta och vi kan inte återfinna honom. Det är frustrerande. Mamma är bestämd om att hon inte släppte ut katten i förrgår när hon var här och städade (vilket jag tror hon gjorde) och ingen annan i familjen har släppt ut honom. Tror vi. Eller jag är 100% säker på att jag inte släppt ut katten. Lilla Bernard, endast 1 år gammal ute för sig själv. Jag undrar om han dött. Så må det va. Angående katter så tror mamma att Mysan har någon sorts cancer och att det är därför som hon har tappat all pälsen på magen sådär. Läskigt är det..

Sov gott allihopa. Det kommer nog inte jag.

xxxx Caroline

Ps: Imorgon skall jag se på Juno.

Kommentarer
Postat av: AndreasAnton

Jag ska inte heller till skolan imorgon. Har blivit sjuk jag med.

Trevlig blogg Caroline :D, Men vad har hänt med din metroblogg??

/Anton


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback