Livet suger ibland

Seriöst. Sedan igår kväll har mina vänner (som är i London just nu) sms:at mig och berättat om att dom träffat massor av mina idoler. Tydligen har Stina fått en puss av Faris Rotter (jag dööör för att jag inte är där), dom har sett Carl Barât (jag skulle seriöst svimma om jag någonsin såg honom), hängt med Emily Rotter, hela The Horrors och träffat Jamie ur Klaxons. Det är fucking sjukt hur mycket tur dom har. Jag vill dit, nu. Nu. NU.

Seriöst dålig prioritering från mitt håll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Upp med hakan Caroline - VI SKA SNART TILL LONDON! :)

Postat av: Fridah

Jag skulle också svimma om jag såg Carl.

2008-02-17 @ 19:28:06
URL: http://indiepopochskit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback