Intelligenssnack xD

Jag hade nyss ett intelligenssnack i telefon med en bonde som vill köpa vår kattunge^^
Ungefär såhär gick det till:

Jag: Hallå det är Caroline
Bonde: Hej jag såg annonsen (han syftade på kattannonsen som mamma sättit in i tidningen och han snacka sakta och lite konstigt som att han var hög eller något^^)
Jag: Jaha, men katten är redan såld!
Bonde: Ären såld?
Jag: Jaa.
Bonde: Jaha. Men vad var det för ras?
Jag: Det var en bondkatt
Bonde: Vad kosta den då?
Jag: Vi har redan gett bort den, den var gratis!
Bonde: .....okej, och den var 3 månader gammal?
Jag: Jaa det var den
Bonde: 3 månader? Jag är ju bonde då och vi brukar ge bort katterna när dom är sådär 6 till 7 veckor gamla.
Jag: Mhm.
Bonde: Och det är ju 2 MÅNADERS skillnad!
Jag: (kväver asgarvet) Neeeej det e det inte.
Bonde: ....jaha. Och det fanns ingen mer?
Jag: Nej det fanns det inte.
Bonde: Jaha. Hej.
Jag: Hejdå.

Sedan efter jag lagt på luren brast jag ut i skratt och berätta för pappa och Viking som skrattade med mig. Jag uppskattar verkligen min utbildning just nu, måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback