Fan också!

Kom för ca en timme sen på att imorgon har jag glosförhör på 25 ord i Spanska steg 2. Usch!
Får ta och plugga det på bussen imorgon. Skall ta bussen härifrån kl 7.04. Inte kul. Jag peppar inte för det.
Däremot peppar jag inför att träffa Jessica, Frida och Jennika efter skolan och fika. Det skall bli kul! Så får äntligen jag och Jennika höra alla detaljer av deras Londonresa som vi avundas så mycket eftersom vi inte kunde åka med.
På lördag skall jag först till Musik Direkt på Allé i Kungsbacka och därefter drar jag mig in till Stigbergstorget för att festa med Eviie =D Det skall bli mycket kul! Peppar absolut inför det =)
Hmm. Borde ta och plocka fram morgondagens outfit redan nu. Är rädd för att jag inte kommer ha ork imorgon...
Går väl och lägger mig max om 45 minuter. Sov gott everyone! Själv är jag inte alls trött atm.
xxx Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback