Duschar

Hehe, gick nyss och borstade tänderna och diskuterade min lillebrors duschtider med pappa. Seriöst, Viking (min bror, han e 15 år gammal) gick ner för att duscha nu! Han är knäpp i huvudet, vem duschar vid midnatt liksom?
Detta är inte första eller andra gången det händer, så därför kändes det värt att nämnas.
Bättre för sent än aldrig, dock. För att citera min far.

Bara så ni vet. Mina föräldrar är skilda och har varit det sedan jag var 12 och jag bor endast hos min pappa med min bror. Mina kompisar beskriver mig som rolig, galen, virrig och estetisk.
Jag kan inte ändra bakgrund på min blogg. Det är fett irriterande...

Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

S: Det gör inte ont : ) Och om du skulle ångra den är de ju bara att plocka ut den : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback