Dirty Dancing 2



Jag tycker att Dirty Dancing 2: Havana Nights är så himla söt. Jag har aldrig direkt gillar Dirty Dancing 1 (kan vara för att jag bara har sett den typ en halv gång). Filmen går just nu på Kanal5. Jag älskar den, den är så gullig och killen som är huvudperson är så söt. Javier heter han i filmen. Jag gillar hur den är filmad och vart den utspelar sig och så. Den påminner mig om "Romeo + Juliet". Åh, Leonardo Dicaprio är så söt i den filmen. Synd att Leonardo Dicaprio har gått och blivit gammal nu. Hans motspelare i filmen, Claire Danes har däremot inte åldrats en dag. Synd när snygga människor blir oattraktiva. För ärligt talat finner jag inte Leonardo attraktiv längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback