DAGENS

Dagens humör: Normalt,, tror jag.
Dagens mående: Lite blaha. Har fortfarande on/off illamående och huvudvärk...
Dagens borde: Städa rummet. Får se hur det går. Träna...
Dagens kändis: Kieren Webster (se bild under) ur The View, en av dem som jag vill spendera Alla Hjärtans Dag med...
Dagens frisyr: Platt. Utsläppt. Mitt hår är brunsvart nu, typ.
Dagens outfit: Svart knälång klänning, svarta tjocka leggings, knästrumpor med mönster...
Dagens smycken: Ett vitt rosarybead-halsband, jag vet, jag är inte katolik, men det är fint. Och min rosa Locman-klocka.
Dagens planer: Åka till stan med Solberg och träffa Tatiana tror jag.
Dagens materiella vill ha: En bättre plattång, biljett till årets Hultsfredsfestival, biljetter til och från Danmark + biljetter till Adam Greens spelning i Christiania.
Dagens längtan: Att bli av med huvudvärk och illamående.
Dagens fundering: Varför är Viking så jobbig??
Dagens beroende: platta håret...
Dagens tråkigaste: Kylan! + pappa e sjuk
Dagens bästa: Duschade kattungen och Bernard.
Dagens läsning: East of Eden, Ernest Hemingway
Dagens låt: Manic Street Preachers - Your love alone is not enough
Dagens serie: The OC. Mitt jag-ska-sova-tv-program
Dagens film: Ingen? Såg på Corpse Bride imorse i och för sig.
Dagens naglar: Neon-rosa! Alla utom en. heh.
Dagens hemsida: www.last.fm
Dagens mat: Bra fråga. Måste ta och fixa mat med bror min nu. Vi får se. Vegetariskt blir det för mig i vilket fall.

Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback