CSN

Är det bara jag som tycker det är ytterst irriterande med alla dessa hundratals CSN-erbjudanden man får via mejl varje år? Jag tycker det är onödigt, liksom.
Idag bär det iväg till Göteborg för att se Hästpojken och träffa Jennika och Isabelle (jag visste inte att Isabelle skulle med förut, blev värsta glad för vi träffas allt för sällan. I och för sig bor hon i Jönköping så det kan vara därför.
Här är bild(!)bevis på att jag var "emo" igår.

 

Här kommer bilder på banden/kändisarna som jag missat i och med att inte vart i London. Alltså de som är anledningen till att jag är nedstämd.

       

Mamma är här nu och gör mat till sig själv. Jag ska inte få tandställning.

xxx Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback